wE cAN

ما می توانیم ، البته با هم

wE cAN

ما می توانیم ، البته با هم

wE  cAN

حرف من به شما ملت و مسئولین این است که درست است که پیشرفت کرده ایم ، اما اگر بایستیم و خود شیفته شویم مطمئناً به عقب پرت خواهیم شد. در جاده ی پیشرفت توقف ممنوع است.
مقام معظم رهبری

معرفی یک کتاب خواندنی برای جوانان

یحیی معروف | دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

 

من یک وقتی گفتم؛ از من سوال کردند که شما در مقابل آنچه که غربی ها درباره­ ی مسئله ­ی زن در کشور می­ گویند، چه دفاعی دارید؟ من گفتم: ما دفاع نداریم، ما هجوم داریم! ما در مسئله زن دفاع نداریم، از غرب طلبکاریم، ما مدعی غربیم؛ آنها هستند که دارند به زن ظلم می­ کنند، زن را تحقیر می­ کنند، جایگاه زن را پایین می­ آورند؛ به اسم آزادی، به اسم اشتغال، به اسم مسئولیت دادن، آنها را مورد فشارهای روحی ،روانی، عاطفی و اهانت شخصیتی و شانی دیگر قرار می­ دهند؛ آنها باید جواب بدهند.

مقام معظم رهبری 1/3/90

بخشی از کتاب خانواده

جهت تهیه این کتاب می توانید به سایت www.rushana.ir مراجعه کنید.

  • یحیی معروف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی