wE cAN

ما می توانیم ، البته با هم

wE cAN

ما می توانیم ، البته با هم

wE  cAN

حرف من به شما ملت و مسئولین این است که درست است که پیشرفت کرده ایم ، اما اگر بایستیم و خود شیفته شویم مطمئناً به عقب پرت خواهیم شد. در جاده ی پیشرفت توقف ممنوع است.
مقام معظم رهبری

درخواست شهید حسن باقری از مردم

یحیی معروف | پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مردم باید آگاه باشند

                                                                                    

 

از طرف روزنامه جمهوری اسلامی ، به عنوان خبرنگار ، مامور شد تا به الجزایر برود. وقتی از آنجا برگشت ، به دیدنش رفتم و درباره ی الجزایر سئوالاتی کردم.

-         چه خبر ؟ سفر خوش گذشت ؟ حالت خوبه ؟

-         نه حالم خیلی بده!

با تعجب پرسیدم :« چرا مگه اتفاقی افتاده؟»

-         توی الجزایر وضع خیلی خرابه ، خدا کنه انقلاب  ما مثل انقلاب الجزایر نشه.

-         چرا ؟مگه انقلاب الجزایر چطور شده؟

-         محیط اون جا خیلی خرابه و فسادی که قبل از انقلاب شون تو اون جا رایج بوده ، باز هم به وضوح دیده می شه . باید کاری کنیم تا انقلاب ما به سرنوشت اون ها گرفتار نشه که تنها اسمی از اون باقی بمونه . ما برای اسلام قیام کردیم ، بنابراین باید اسلام را به طور کامل پیاده کنیم ، نه این که دنبال هوی و هوس و فساد باشیم.

-         ناراحت نباش ، غصه هم نخور ، انقلاب ما رهبری مثل امام خمینی داره . اون ها که چنین رهبری ندارن ، رهبر اون ها خائنه. به همین خاطره که هنوز وضع شون عوض نشده .

-         درسته که ما کسی رو مثل امام داریم ، اما مردم باید آگاه باشن. مگه امام چقدر می تونه توی زندگی مردم دخالت کنه ، این خود مردم هستن که باید هوشیار باشن و این وظیفه ی ماست که اون ها رو آگاه کنیم.

 

 

  • یحیی معروف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی